loading...
دانلود بازی موبایل -لابی چت- چت لابی .وبلاگ چت روم
حسام عطایی بازدید : 429 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

TCL-Idol-X-plus-boomband

شرکت TCL رسما از جدیدترین پرچمدار خود با نام +Idol X رونمایی کرد. TCL یک شرکت چینی است که از برند آلکاتل در خارج از خاک چین استفاده می کند. قدرت این اسمارت فون را یک پروسسور ۸ هسته ای و ۲ گیگاهرتزی MT6592 تامین می کند. رم ۲ گیگابایتی، باتری ۲,۵۰۰ mAh، صفحه نمایش ۵ اینچی IPS با رزولوشن ۱۰۸۰p و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات +Idol X می باشد.

در کنار این اسمارت فون از یک لوازم جانبی اختصاصی با نام Boom band که در اصل یک دستبند ورزشی بلوتوثی است نیز رونمایی شد که در رنگ های مختلف در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. با استفاده از این دستبند علاوه بر استفاده از اپلیکشن های فیتنس و تناسب اندام، در صورتی که اسمارت فون دزدیده شود و یا کاربر دستگاه خود را در جایی جابگذارد، هشدار لازم به کاربر داده می شود.

یکی از مهمترین ویژگی های این اسمارت فون قیمت ۳۳۰ دلاری آن می باشد. البته هنوز مشخص نیست که این اسمارت فون چه زمانی در خارج از چین برای فروش عرضه می شود. +Idol X از تاریخ ۱۵ ژانویه در دسترس خواهد بود.

حسام عطایی بازدید : 366 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

phpir4xv7

Gresso اولین اسمارت فون اندرویدی خود را عرضه کرد. Gresso Radical که دارای بدنه  و کلیدهای کنترلی از جنس تیتانیوم می باشد دارای صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل و پوششی از گوریلا گلاس و پروسسور دو هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی است.

این اسمارت فون در سه نسخه عرضه می شود. Gresso Radical R1 دارای یک لوگوی تیتانیومی و قیمتی ۱۸۰۰ دلاری، Radical R2 با یک لوگوی طلای ۱۸K و قیمت ۲۳۰۰ دلار و Radicial R3 با لوگویی از طلای سفید ۱۸K و قیمت ۲۳۰۰ دلار در دسترس قرار دارد.

_

از دیگر ویژگی های این اسمارت فون می توان به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، ۳۶ گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از دو سیم کارت و سیستم عامل اندروید ۴.۱.۲ جیلی بین اشاره کرد.تنها ۹۹۹ دستگاه از این اسمارت فون ها ساخته شده و قرار است نمونه ای از آنها در رویداد CES 2014 به نمایش گذاشته شود.

حسام عطایی بازدید : 447 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

همان طور که مطلع هستید نکسوس ۵ ساعتی قبل همراه با اندروید ۴.۴ در قلمروی گوگل یعنی اینترنت معرفی شد. ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری مختلف جزئی از هر محصول جدید هستند.
ولی بیایید برای اولین بار عکس های نکسوس ۵ با کیتکت را در دنیای واقعی تماشا کنیم.
در ادامه مطلب با پارازیت همراه باشید.

 

حسام عطایی بازدید : 347 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

سرانجام بعد از چندین هفته بازاریابی اجتماعی، گوگل نکسوس ۵ را رسما در سایت و فروشگاه آنلاین خود قرار داد و سایت های منتخب نیز که فرصت کار با دستگاه را از قبل یافته بودند، نظرات اولیه شان را درباره آن منتشر کردند.
بدون اتلاف وقت ابتدا به سنت همیشگی مشخصات سخت افزاری این محصول جدید را مرور می کنیم. نکسوس ۵ این گونه است:
• ابعاد ۱۳۷.۸۴ در ۶۹.۱۷ در ۸.۵۹ میلیمتر
• وزن ۱۳۰ گرم
• پردازنده اسنپدرگون ۸۰۰، با ۴ هسته Krait 400، فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز
• گرافیک Adreno 330 با فرکانس ۴۵۰ مگاهرتز
• نمایشگر ۴.۹۵ اینچی IPS-LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و تراکم ۴۴۵ پیکسل در اینچ
• شیشه محافظ گوریلا گلس ۳
• ۲ گیگابایت رم DDR3 با فرکانس ۸۰۰ مگاهرتز
• وای فای پرسرعت 802.11a/b/g/n/ac
• بلوتوث ۴.۰
• حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی
• پورت های microUSB 2 و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون
• سنسورهای فشارسنج، شتابسنج، قطب نما و ژیروسکوپ
• NFC ،GPS و شارژ بی سیم Qi
• دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، قابلیت +HDR و فلاش LED
• دوربین ۲.۱ مگاپیکسلی فول اچ دی در جلو
• اندروید ۴.۴
• باتری ۲۳۰۰ میلی آمپری
• رنگ بدنه پشتی سفید و مشکی
در بررسی های اولیه عمر باتری این دستگاه برای مکالمه تلفنی نزدیک ۱۷ ساعت، برای وبگری با وای فای ۸.۵ ساعت، وبگردی LTE نزدیک ۷ ساعت، و استند بای ۳۰۰ ساعت ذکر شده.
نکسوس ۵ از امروز با قیمت های ۳۴۹ و ۳۹۹ دلار به ترتیب برای مدل ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی در فروشگاه گوگل پلی (کشورهای محدود) عرضه خواهد شد ولی قیمت فروش آزاد آن توسط ال جی هنوز اعلام نشده.
برای خبرهای تکمیلی درباره نکسوس ۵ و اندروید ۴.۴ امشب با پارازیت باشید.

 

حسام عطایی بازدید : 391 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

ال جی بالاخره بعد از این که تلفن خمیده اش را در برنامه های تلویزیونی هم دید تأخیر بیش از این را جایز ندانست و تصمیم گرفت مشخصات کامل آن را منتشر کند. تلفن هوشمند و خمیده LG G Flex وزن ۱۷۷ گرمی دارد و از یک نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن 720p و از نوع OLED خمیده برخوردار است.

به سان دیگر پرچمدارهای این روزها، پردازنده کوالکام اسنپدرگون ۸۰۰ که روی فرکانس ۲.۲۶ گیگاهرتز کلاک شده و ۲ گیگابایت رم آن را همراهی می کند. دوربین پشتی دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی است که مثل تلفن LG G2 لنز آن بالای دو شستی کنترلی در پشت دستگاه قرار گرفته. ضخامت دستگاه در قسمت های مختلف بین ۷.۹ میلیمتر تا ۸.۷ میلیمتر است و در نهایت یک باتری ۳،۵۰۰ میلی آمپر ساعتی آن را سر پا نگه می دارد.

در قیاس با تلفن خمیده سامسونگ گلکسی Round، صفحه نمایش جی فلکس حول یک محور افقی خمیده شده و نه حول یک محور عمودی، انتخابی که معقول تر هم به نظر می رسد و با انحنای صورت انسان همخوانی بیشتری دارد.
این تلفن هم مثل LG G2 روی ضبط و پخش صدا قوت زیادی دارد و علاوه بر قابلیت گشودن اپ دو پنجره ای، با دو بار تپ کردن روی نمایشگر روشن می شود. دستگاه بسته به اینکه از کجا و چطور آن را از قفل خارج می کنید انیمیشن های مختلفی نشان می دهد.
LG G Flex از ماه آینده از طریق سه اپراتر موبایل در کره جنوبی عرضه خواهد شد و فعلاً خبری از زمان حضور جهانی آن نیست. در ادامه مطلب می تواند چند تصویر از این تلفن خمیده را مشاهده کنید.

 

حسام عطایی بازدید : 327 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

نوکیا دمِ آخری، ناخنکی به دسته فبلت ها زد و با معرفی لومیا ۱۵۲۰ یک باره کنار دست سری گلکسی نوت پرید. آخرین مدل فبلت سامسونگ، گلکسی نوت ۳ نمایشگر ۵.۷ اینچی دارد و یک هوا کوچکتر از صفحه نمایش ۶ اینچی لومیا ۱۵۲۰ است.

فبلت HTC One Max هم که ۵.۹ اینچی است. نمایشگر فبلت نوکیا از این دو عریض تر است. از باب ضخامت هم با ۸.۷ میلی متر، نازکتر از وان مکس و اندکی کلفت تر از نوت ۳ است. اما برای مقایسه بهتر، وب سایت Phonearena فبلت ها و پرچمدارهای دیگر شرکت را کنار لومیا ۱۵۲۰ قطار کرده تا به درک بهتری از تفاوت در اندام آنها برسیم.

لومیا ۱۵۲۰ در برابر دیگر فبلت ها

لومیا ۱۵۲۰ در برابر پرچمدارهای حال حاضر

شما کدام را ترجیح می دهید؟

 

حسام عطایی بازدید : 361 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

بالاخره ویندوز فون محبوب مایکروسافت بالغ شد و با معرفی لومیا ۱۵۲۰ بزرگی خود را به رخ کشید. اما جدال سختی در این دسته پر طرفدار وجود دارد که باعث می شود موفقیت این فبلت نوکیا را تضمین شده ندانیم.

در زیر به مقایسه فبلت لومیا ۱۵۲۰ با ۲ فبلت پرچمدار بازار یعنی HTC One Max و Samsung Galaxy Note 3 پرداختیم تا یک دید اولیه در مقام قیاس به دست آوریم.

در دسته ای که گلکسی نوت محبوب و با سابقه حضور دارد چقدر برای فبلت لومیا ۱۵۲۰ شانس قائل هستید؟

 

حسام عطایی بازدید : 441 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

نمایشگر ۶ اینچی ClearBlack از نوع IPS با رزولوشن 1080p، روکش گوریلا گلس ۲، و تراکم ۳۶۷ پیکسل در هر اینچ. حتما با خودتان می گویید عجب توصیف بلند بالا و دهان پر کنی برای نمایشگر لومیا ۱۵۲۰!
خب، به نظر می رسد نمایشگر لومیا ۱۵۲۰ برای مطالعه در فضاهای خارجی (شاید حتی خارج از جو) یک چیز فوق العاده است، درست همان طور که نوکیا گفته بود و البته مشابه تبلت لومیا ۲۵۲۰.

همان طور که در عکس بالا قابل مشاهده است، گلکسی نوت ۳  (راست) و لومیا ۱۵۲۰  (چپ) هر دو نمایشگرهای خوبی برای زیر نور خورشید دارند. اکسپریا زد اولترا  (وسط) در عکس بالا خوابش برده و اصلا نمایشگرش روشن نیست، البته با دیدن عکس پایین می فهمیم که روشن هم می بود، زیاد فرقی نمی کرد.

از آنجایی که سامسونگ و اپل کنار هم نمی نشینند، آیفون ۵ جایگزین گلکسی نوت ۳ شده و همان طور که می بینید، عملکرد معمولی (رو به پایین) را از خود نشان می دهد که از نمایشگرهای LCD چیز چندان بعیدی نیست؛ انتظار نداشته باشید آیفون 5s بهتر عمل کند!
بنابراین با این عکس ها می شود اذعان کرد که نمایشگر لومیا ۱۵۲۰ واقعا در محیط های پر نور و فضاهای خارجی، می تواند درخشان عمل کرده و با شدت درخشش ۶۵۰ نیت، خودنمایی کند.

 

حسام عطایی بازدید : 393 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

امروز نوکیا مراسم خود را با محصولاتی شروع کرد که خاطره گذشته پر شکوهش را زنده می کنند؛ این شرکت ۳ جانشین برای تلفن محبوب آشا ۵۰۱ معرفی کرده: ۵۰۰، ۵۰۲ و ۵۰۳ که قابلیت 3G هم دارد.

پلتفرم آنها تغییر کرده، طراحی بدنه فشرده تر شده و کیس کریستالی نمایی زیبا به آن داده است. دوربین مدل های ۵۰۲ و ۵۰۳ پنج مگاپیکسلی است و می توان با یک سوایپ به بالا وارد قسمت دوربین شد. همچنین قول داده شده از ماه آینده اپلیکیشن WhatsApp برای هر سه مدل آشا عرضه شود.

قیمت آشا ۵۰۰ با دوربین ۲ مگاپیکسلی تنها ۶۹ دلار خواهد بود. آشا ۵۰۲ که دو سیم کارته هم هست کمی گرانتر و به قیمت ۸۹ دلار عرضه می شود. همچنین آشا ۵۰۳ با قیمت ۹۹ دلار به بازار می آید.
حسام عطایی بازدید : 385 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

امروز نوکیا می خواهد برای همیشه برود و قصد دارد دل همه را به دست آورد؛ به همین خاطر پشت سر فبلت پرچمدار لومیا ۱۵۲۰، سریع نسخه ارزانتری از آن را معرفی کرد که دست های هر نوع جیبی بی کار نمانند.

لومیا ۱۳۲۰ مثل اخوی گرانش نمایشگر ۶ اینچی دارد تا وقتی دست تان گرفتید لااقل از لحاظ اندازه کم نیاورید. اما خوب، این یکی ارزانتر است یعنی یک چیزهایی ندارد. اول از همه نمایشگرش تمام اچ دی نیست و رزولوشن ۷۶۸ در ۱۰۲۰ جلوی چشم شما خواهد بود.
اسنپدرگون ۸۰۰ هم که جای خود دارد و جایش یک پردازنده ۲ هسته ای نشانده اند که یک رم ۱ گیگابایتی همراهی اش می کند. به طور خلاصه مشخصات لومیا ۱۳۲۰ از این قرارند:
- نمایشگر ۶ اینچ با رزولوشن ۷۶۸ در ۱۰۲۰
- پردازنده ۲ هسته ای
- باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی
- ۱ گیگابایت رم
- دوربین ۵ مگاپیکسلی
- MicroSD
- دو ردیف کاشی در ابعاد معمولی
- رنگ: زرد مات، سیاه مات، سپید براق و قرمز براق
این فبلت میان رده نوکیا به قیمت ۳۴۹ دلار عرضه خواهد شد. نظر شما درباره لومیا ۱۳۲۰ چیست؟
گالری عکس ها را میتوانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید!

 

حسام عطایی بازدید : 360 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

خیلی وقت بود شایعات و تصاویر فبلت ویندوز فونی نوکیا دور سرمان می چرخیدند و بالاخره امروز حین وداع با نوکیا به طور رسمی معرفی شد. به لطف ارتقای ویندوز فون توسط مایکروسافت نوکیا توانسته فبلت خود را با نمایشگر تمام اچ دیِ ۶ اینچی بسازد که این فضای بزرگتر امکان نمایش سه ردیف کاشی (هر یک از مربع های سیستم عامل ویندوز فون) به وجود آمده.

این فبلتِ بهره مند از پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدرگون ۸۰۰ از طراحی مشابه سال های اخیر نوکیا برخوردار است؛ در واقع مثل لومیا ۷۲۰ یک بدنه یک تکه از جنس پلی کربنات ولی البته بزرگتر. بر خلاف بسیاری از فبلت های این روزها، لومیا ۱۵۲۰ قلم استایلوس ندارد، در عوض آن قدر ویژگی های جذاب عکاسی دارد که جبران این کمبود شود.

دوربین پشتی ۱۵۲۰ از پیور ویوی اصلی کمی ضعیف تر است و به جای ۴۱ مگاپیکسل، ۲۰ مگاپیکسل دارد. ولی علاوه بر لرزشگیر باقی قابلیت های پیور ویو مثل زوم پیش، بعد از عکس گرفتن و بدون کاهش کیفیت را ارائه می کند. البته در اینجا هم اندکی نسبت به مدل ۴۱ مگاپیکسلی زور کمتری دارد و تا دو برابر زوم را جواب می دهد نه ۳ برابر.

همچنین اپلیکیشن شبکه اجتماعی اینستاگرام برای ویندوز فون هم در کنار آن معرفی شده تا عکس هایی که می گیرید بی مخاطب نمانند. فبلت نوکیا لومیا ۱۵۲۰ به قیمت ۷۴۹ دلار به فروش خواهد رسید.

مشخصات این دستگاه در یک نگاه:

• نمایشگر ۶ اینچی 1080p از نوع LCD ClearBlack، با روکش گوریلا گلس ۲، تاچ فوق حساس، و خوانایی مناسب زیر نور خورشید
• دوربین پیورویوی ۲۰ مگاپیکسلی با لنز زایس، لرزشگیر اپتیکال، زوم ۲ برابری، اور سمپلینگ، و فلاش LED دو تایی
• فیلمبرداری 1080p با ۳۰ فریم بر ثانیه و لرزشگیر اپتیکال
• 4G LTE
• اپلیکیشن نوکیا میوزیک برای استریم موسیقی رایگان بدون تبلیغات
• اپلیکیشن نقشه HERE
• مایکروسافت آفیس
• پردازنده ۴ هسته ای و ۲.۲ گیگاهرتزی اسنپدرگون ۸۰۰
• باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری
• رنگ های زرد، سفید، مشکی و قرمز
گالری عکس ها را میتوانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید!

 

حسام عطایی بازدید : 343 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

فبلت، سوپر فبلت، مینی تبلت، یا هر آنچه شما می خوانیدش؛ اچ تی سی وان مکس که امروز معرفی شد، به خانواده ای از تلفن های هوشمند تعلق دارد که تکلیف شان با خودشان هم روشن نیست.


بیایید روراست باشیم. فبلت، تعریف مشخصی دارد و اساسا می شود این کلمه را با گلکسی نوت یکسان دانست؛ تلفنی بزرگتر از حد معمول، با امکانات ویژه و ترجیحا قلم استایلوس. اما اکسپریا Z اولترا، گلکسی مگا، و وان مکس، هر چه باشند فبلت نیستند. سوپر فبلت یا مینی تبلت هم فقط اندازه آنها را به ذهن متبادر می کند، وگرنه کارایی شان چندان فرقی با یک تلفن عادی ندارد.

برای آنهایی که تصوری از اندازه تلفن های هوشمند موجود در بازار ندارند، شاید سر زدن به گالری تصاویر مقایسه ای که در ادامه مطلب آورده ایم، خیلی جذاب باشد. چون این سوپر فبلت ها، حسابی با دست انسان غریبه اند.

در ادامه مطلب با پارازیت همراه باشید.

 

 

حسام عطایی بازدید : 363 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

سر انجام HTC اوین فبلت خود به نام One Max را رسما معرفی کرد. پیش از این بارها در قالب خبرهای غیررسمی به این محصول پرداخته بودیم و اکنون مشخصات آن نیز به دست آمده که در زیر به بخش اصلی آن اشاره می کنیم:

• ابعاد ۱۶۴.۵ در ۸۲.۵ در ۱۰.۲۹ میلیمتر
• وزن ۲۱۷ گرم
• نمایشگر ۵.۹ اینچی LCD با رزولوشن 1080p
• چیپ اسنپدرگون ۶۰۰ با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز
• اندروید ۴.۳
• رابط کاربری سنس ۵.۵
• ۲ گیگابایت رم
• حافظه داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی
• شکاف میکرو اس دی (حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه جانبی)
• سنسور اثرانگشت
• فرستنده مادون قرمز
• دوربین ۴ مگاپیکسلی (اولتراپیکسل) بدون لرزشگیر اپتیکال
• باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری
• بلندگوهای استریوی بوم ساند
در ادامه مطلب گالری عکس کامل این فبلت جدید و مقایسه ابعاد و طراحی آن با HTC One و گلکسی نوت ۳ را مشاهده کنید. به زودی اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
حسام عطایی بازدید : 342 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

حرکت رو به جلوی ال جی در زمینه موبایل، کاملا قابل لمس است. پرچمداران این شرکت یکی پس از دیگری بهتر و بهتر می شوند تا فاصله خود را با رقبا به حداقل رسانند.​ اپتیموس جی، جی پرو و هم اکنون جی ۲، به خوبی روند صعودی ال جی را نشان می دهند و خبر از عزم جدی آن برای کسب سهم بازاری بیشتر می دهند.

جی ۲ بدون شک، کم نقص ترین محصول ال جی تا به امروز است. چندی پیش در گزارشی اختصاصی از نمایشگاه IFA، این دستگاه را از قاب دوربین خود گذراندیم و نگاهی ویدیویی به آن انداختیم. اما اکنون، این تلفن هوشمند به ایران آمده و چند هفته دیگر قرار است رسما جهت ورود به بازار معرفی شود.

در زمان عرضه رسمی، بررسی کامل جی ۲ را در پارسی گلد منتشر خواهیم کرد، اما امروز این فرصت را یافتیم تا با همکاری دفتر ال جی در ایران، نگاهی نزدیک به آخرین پرچمدار این شرکت بیندازیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا از آنچه که در این رویارویی گذشت، آگاه شوید.

 

حسام عطایی بازدید : 337 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

 

یک مقایسه همیشگی و بدون توقف بین پرچمداران اپل و سامسونگ وجود دارد که هر ۶ ماه یک بار با معرفی پرچمدار رقیب تکرار می شود. این بار خواهی نخواهی نوبت به دو رییس فعلی، گلکسی اس ۴ و آیفون ۵ اس می رسد.

به صورت نوشتاری و مفصل به مقایسه اولیه بین این دو پرداخته ایم.

در ادامه با پارازیت همراه باشید.

.

 

حسام عطایی بازدید : 446 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

 

گلکسی نوت ۳ معرفی شده و خیلی ها می خواهند بدانند چه تفاوت هایی با نسل قبلی خود دارد. ما هم در اینجا به تفاوت ها میان دو پرچمدار سال های اخیر سامسونگ در بازار فبلت ها می پردازیم.
در ادامه مطلب علاوه بر مقایسه مشخصات فنی و ابعاد دو تلفن می توانید عکس آنها در کنار هم، و عکس های بیشتری از دو مدل سیاه و سفید گلکسی نوت ۳ را مشاهده کنید.
با پارازیت همراه باشید و بگذارید بدانیم کدام رنگ آن را بیشتر پسندیده اید.

 

حسام عطایی بازدید : 310 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

لنوو علاوه بر لپتاپ های مختلفی که امروز معرفی کرده، یک تلفن هوشمند جذاب با نمایشگر 1080p پنج اینچی را نیز به معرض نمایش گذاشته که در درون آن پردازنده ۴ هسته ای مدیاتک MT6589T با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، و باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری یافت می شود.

علاوه بر دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب، این تلفن یک دوربین رو به جلوی ۵ مگاپیکسلی با زاویه باز ۸۴ درجه نیز دارد. به لطف گوریلا گلس ۳ و بدنه پلی کربنات با کیفیت، ضخامت این تلفن به ۶.۹ میلیمتر می رسد و تنها ۱۲۱ گرم وزن دارد.
هنوز قیمت این محصول اعلام نشده. می توانید عکس های بیشتری از آن را در ادامه مطلب نگاه کنید.

 

 

حسام عطایی بازدید : 332 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

مثل مراسم معرفی گلکسی S4، این بار نیز جی کی شین روی صحنه آمد تا گلکسی نوت ۳ را معرفی کند. سامسونگ مثل دفعات قبلی خود ابتدا یک خلاصه گویی سریع از محصول داشت و سپس به سراغ اعلام مشخصات کامل رفت. اولین چیزی که جلب توجه می کند، طرح پشت بدنه است که البته پلاستیکی است ولی جنس چرم را شبیه سازی کرده و حتی دوخت دور تا دور نیز دارد!


گلکسی نوت ۳ باریک تر، سبک تر، قوی تر و البته بزرگتر از نسل قبلی شده. نمایشگر Super AMOLED دستگاه ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و تراکم ۳۸۶ پیکسل بر اینچ است. پردازنده آن نیز اسنپدرگون ۸۰۰ با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز (مدل 4G) یا اگزینوس ۵ اکتا با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز (3G) است.

در کنار اینها ۳ گیگابایت رم قرار دارد و طبق معمول محصول در حافظه های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می شود.  در عقب دستگاه هم یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی وجود دارد که فراموش نشود، قادر به ضبط ویدیوی 4K نیز هست. باتری نیز ۳۲۰۰ میلی آمپری است.

سیستم عامل دستگاه اندروید ۴.۳ است که طبق معمول به رابط کاربری سنگین سامسونگ مجهز شده و ویژگی هایی نظیر Air Command، و Action Memo، در کنار Scrapbook و S Finder به استفاده راحت تر در طول روز کمک می کنند. ضمنا یک S Note جدید هم داریم.
Air Command یک منو است. هر وقت که قلم را از جای خود بیرون آورید، باز می شود و البته وقتی قلم را بالای نمایشگر بگیرید و دکمه آن را بفشارید هم همین طور. از لانچری که Air Command در اختیارتان قرار می دهد می توانید به کاربردهای اصلی قلم S Pen دسترسی یابید. ویژگی هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم. یعنی Action Memo و Scrapbook و S Finder و Pen Window.
Action Memo نوشته های شما را به آیتم های قابل تعامل تبدیل می کند. مثلا وقتی شماره تلفن کسی را می نویسید، قادر به تماس مستقیم از داخل نوشته خود هستید. یا هر آدرسی را می شود در گوگل مپس جستجو کرد، آن هم بدون نیاز به کپی-و-پیست.
S Finder نوشتن بر روی نوت ۳ را دلچسب تر کرده زیرا از این پس می توانید با استفاده از آن در بین متن های خود جستجو کرده و محتوای مورد نظر را بیابید. نه فقط عناوین یادداشت ها، بلکه خود نوشته ها نیز!
در گلکسی نوت ۳، سامسونگ یک اینترفیس دریافت خبر تازه نیز معرفی کرده و آن My Magazine است که مثل فلیپ بورد یا BlinkFeed (که دومی مربوط به رابط کاربری سنس ۵ اچ تی سی است) به کمک تان می آید تا با سوایپ کردن از پایین صفحه خانگی، از کانال های خبری که مشترک شان هستید، انواع خبرها را یکجا دریافت و مشاهده کنید.
وزن گلکسی نوت ۳ تنها ۱۶۸ گرم است که نسبت به نوت ۲ کاهش یافته. ابعاد کلی آن نیز ۱۵۱.۲ در ۷۹.۱ در ۸.۳ میلیمتر است. این فبلت در رنگ های مختلفی ارائه می شود که از آن جمه می توان به سفید، مشکلی و صورتی اشاره کرد. کاور S View نیز در رنگ های مختلفی وجود دارد و با پنجره بزرگش به شما امکان می دهد بدون نیاز به باز کردن، بر روی آن با قلم S Pen کار کنید.

این یک معرفی اولیه برای نوت ۳ بود. هر چند مثل بیشتر محصولات امروزی در دنیای فناوری، شبیه نسل قبل از خود است ولی بهبودهای تکاملی مناسبی نیز داشته که امشب و شب های دگر به آنها خواهیم پرداخت.

در ادامه مطلب، به گالری عکس پر و پیمان این فبلت با بیش از ۴۰ عکس مراجعه کنید و همچنان همراه ما باشید.

 

حسام عطایی بازدید : 309 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

برندهایی وجود دارند که علی رغم تولید محصولات با کیفیت نسبتا مناسب و محبوبیت نسبی در کشورهای دیگر، بازار چندان پررونقی در کشور ما ندارند. آلکاتل نیز یکی از همین برندهاست که امروز با رونمایی از تلفن‌ هوشمند One Touch Hero، عضو جدیدی از خانواده شش اینچی‌ها را روانه بازار تلفن‌های هوشمند نموده است. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه، با گجت نيوز همراه باشید.



مشخصات فنی تلفن هوشمند آلکاتل One Touch Hero :

  • نمایشگر ۶ اینچی تمام اچ دی از نوع IPS با روکش ضد چربی
  • پردازنده ۴ هسته ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز
  • ۲ گیگابایت رم
  • حافظه داخلی ۸ یا ۱۶ گیگابایتی به همراه شکاف میکرو اس دی تا ۳۲ گیگابایت
  • دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و ۲ مگاپیکسلی در جلو
  • وای-فای، بلوتوث ۴، ان اف سی، و جی پی اس
  • باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری
  • اندروید ۴.۲
  • قلم استایلوس
  • مدل دو سیم کارت


آلکاتل، اندروید نسخه 4.2 را در صفحه نمایشی از خانواده LCD با اندازه‌ای به بزرگی 6 اینچ و رزولوشن 1080p در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. در قلب One Touch Hero، پردازنده‌ای چهارهسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز به کمک حافظه RAM با گنجایش 2 گیگابایت، فرامین کاربر را با سرعت مناسب اجرا می‌کنند. در قسمت پشتی دوربین 13 مگاپیکسلی و در قسمت جلو دوربین 2 مگاپیکسلی عهده‌دار عکسبرداری با این تلفن هوشمند هستند. Magic Cover و شارژر وایرلس به همراه اطلاع رسان LED‌ از جمله دیگر مواردی هستند که این تلفن هوشمند به کاربران ارائه می‌نماید.


اما موضوعی که تلفن هوشمند آلکاتل را از تلفن‌های همرده جدا می‌سازد، کاور صفحه نمایش E lnk‌ است. این تکنولوژی به One Touch Hero قابلیتی را می‌دهد تا در هنگام خواندن متون، صفحه نمایش با تغییر حالت نمایش از حالت پرمصرف فعلی به حالتی کم مصرف در آید و در نتیجه باطری کمتری مصرف نماید.

این دستگاه به همراه قلم مخصوص و با دو ظرفیت داخلی 8 تا 16 گیگابایت و قیمتی معادل قیمت‌ تلفن‌های هوشمند رده بالا، در آذر ماه عرضه خواهد شد.

حسام عطایی بازدید : 349 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

 

امروز ۱۳ شهریور (۴ سپتامبر) در برلین شاهد رونمایی از Xperia Z1 هستیم ولی هم اکنون می توانید در پارسی گلد، بیانیه مطبوعاتی را که سونی در اختیار ما قرار داده مطالعه کرده و با ویژگی های کامل این تلفن آشنا شوید.

در ادامه مطلب با پارازیت همراه شوید.

 

حسام عطایی بازدید : 359 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

نوکیا ۱۱۰۰ را بی شک می توان یکی از خاطره انگیز ترین و صد البته موفق ترین موبایل های نوکیا دانست. این دستگاه علی رغم ظاهر ساده ای که داشت، در سخت ترین شرایط نیز مقاومت می کرد و خدمات خود را صادقانه به کاربرش ادامه می داد.

با خرید نوکیا توسط مایکروسافت، بخش موبایل این شرکت به تاریخ خواهد پیوست و مطمئنا بخش پر رنگی از این تاریخ، ۱۱۰۰ خواهد بود. به مناسبت وداع با نوکیا، امشب تصمیم گرفتیم تا ۱۱۰۰ را مورد بررسی قرار دهیم.

در ادامه مطلب با پارازیت همراه باشید تا با ویژگی های این دستگاه بیشتر آشنا شویم.

 

 

حسام عطایی بازدید : 346 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

 

HTC Desire 601 Desire 601 رسما معرفی شد

همانطور که پیش از این خبر ها و اطلاعاتی از اسمارت فون HTC Zara درز پیدا کرده بود , امروز این دستگاه با نام جدید Desire 601 به طور رسمی معرفی شد .

از جمله مشخصات Desire 601 ؛

  • نمایشگر ۴٫۵ اینچی با رزولوشن ۵۴۰×۹۶۰
  • پردازنده ۲ هسته ای ۱٫۴ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۴۰۰
  • حافظه رم ۱ گیگابایتی
  • ۸ گیگابایت حافظه داخلی بهمراه پشتیبانی از کارت حافظه مایکرو اس دی
  • دوربین اصلی ۵ مگاپیکسل با لنز f/2.0 توانایی ضبط ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p
  • دوربین تماس ویدیویی VGA
  • باتری ۲٫۱۰۰ میلی امپری
  • سیستم عامل اندروید نسخه ۴٫۲٫۲ جیلی بین

طبق گفته ها , این دستگاه هم همانند Desire 300 از ۲ ماه دیگر عرضه خواهد شد .

حسام عطایی بازدید : 328 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

HTC Desire 3001  Desire 300 رسما معرفی شد

امروز htc دست به معرفی رسمی یکی از اعضای جدید خانواده دیزایر بنام Desire 300 زد . از جمله مشخصات این دستگاه میتوان به نمایشگر ۴٫۳ اینچی با رزولوشن ۸۰۰×۴۸۰ و تراکم  ۲۱۶ پیکسلی , پردازنده ۲ هسته ای ۱ گیگاهرتزی اسنپدراگون S4 و دوربین ۵ مگاپیکسلی اشاره داشت .

حافظه رم این دستگاه نسبتا کم در نظر گرفته شده است و مقدار ان ۵۱۲ مگابایت می باشد . حافظه داخلی دستگاه نیز ۴ گیگابایت که از طریق کارت حافظه مایکرو اس دی قابل افزایش است .

باتری مورد استفاده در این دستگاه ۱٫۶۵۰ میلی امپر و وزن ان ۱۲۰ گرم می باشد . زمان عرضه نیز طبق شنیده ها از ۲ ماه دیگر و قیمت ان هم هنوز اعلام نشده است .

حسام عطایی بازدید : 323 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)


به تازگی تصاویری از اسمارتفون چینی Meizu MX3 که از ماه ها قبل وعده رونمایی آن داده شده بود منتشر شده است.
این گوشی دارای صفحه ۵٫۱ اینچی ، پردازنده Exynos 5Octa شرکت سامسونگ ، وضوح صفحه ۱۰۸۰p ، دو گیگ رم ، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ، اندروید جلی بین ۴٫۲ و قابلیت NFC . این گوشی با حافظه های مختلفی عرضه می شود که بالاترین آن ۱۲۸ گیگی است. این گوشی از ویژگی های سخت افزاری بسیار مناسبی برخوردار است بخصوص حافظه داخلی آن ، برای کاربرانی که از اپلیکیشن های بسیاری استفاده می کنند و یا تمایل دارند فایل های مولتی مدیای خود را همیشه همراه داشته باشند مناسب خواهد بود.
قیمت این گوشی از ۳۲۷ دلار شروع می شود و برحسب حافظه داخلی قیمت آن بالاتر می رود بطوری که حافظه ۱۲۸ گیگی آن ۶۰۰ دلار قیمت دارد.

حسام عطایی بازدید : 331 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

هواوی –تولید کننده بزرگ چینی تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی- امروز از تلفن هوشمند جدید 4.7 اینچی خود با نام Honor 3 رونمایی کرد. این تلفن میان رده دارای مشخصات سخت افزاری مناسبی است و از نظر ظاهری نیز جالب به نظر می‌رسد.

 

در ادامه مطلب با پارازیت همراه باشید

حسام عطایی بازدید : 374 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

چند سال پیش که فبلت ها برای اولین بار در مقابل کاربران قرار گرفتند، شاهد واکنش های متناقضی در رابطه با این نسل جدید موبایل بودیم. بسیاری آنها را بلااستفاده می دانستند و بسیاری دیگر معتقد بودند که از لحاظ ارگونومیک در دست گرفتن چنینن محصولات غول آسایی غیر ممکن است.

سال ها گذشت و اکنون فبلت ها بخش مهمی از بازار را تشکیل می دهند. کاربران با سایز بزرگ شان کنار آمده اند و موارد ویژه استفاده از آنها را در یافته اند. اکنون بار دیگر شرکت های تولید کننده، یک گام فراتر رفته اند و دستگاه هایی ساخته اند که بسیار بزرگ تر از فبلت های اولیه هستند.

ابَر فبلت ها و یا شاید هم مینی تبلت ها را می توان نسل جدید تلفن های هوشمند دانست. دستگاه هایی که درست مانند چند سال پیش با واکنش های گوناگونی از سمت کاربران مواجه می شوند و هنوز معلوم نیست که می توانند سهمی در آینده داشته باشند یا خیر.

سونی به عنوان یکی از شرکت هایی که با سرعت بالایی در صنعت تلفن های همراه مشغول حرکت است، یکی از اولین کمپانی هایی به حساب می آید که در بازار ابَر فبلت ها حضور پیدا کرده. اکسپریا زد اولترا به عنوان اولین تجربه سونی در این شاخه، حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

در ادامه مطلب با بررسی این فبلت در پارازیت، همراه ما باشید.

حسام عطایی بازدید : 354 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

در همین ابتدا اشاره کنیم که دیزایر ۵۰۰ فعلا در تایوان ارائه شده و مشخص نیست که نسخه بین المللی آن نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

طراحی جذاب این تلفن٬ می تواند نشانی از هدف قرار دادن قشر جوان داشته باشد. اثری از بلندگوهای استریوی BoomSound در جلوی تلفن نیست و بدنه نیز از پلاستیک ساخته شده ولی عکس ها نشان می دهد که کیفیت ساخت همان چیزی است که از اچ تی سی انتظار داریم.
نمایشگر دستگاه ۴.۳ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ است. دیزایر ۵۰۰ از پردازنده ۴ هسته ای اسنپدرگون ۲۰۰ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز بهره می برد. با اینکه حافظه داخلی به ۴ گیگابایت محدود شده ولی امکان استفاده از میکرو اس دی برای افزایش آن وجود دارد. دوربین عقب و جلو نیز به ترتیب ۸ و ۱.۶ مگاپیکسل هستند.

قیمت دیزایر ۵۰۰ در تایوان ۴۰۰ دلار تعیین شده و البته همان طور که اشاره شد٬ معلوم نیست با وجود One Mini نسخه جهانی آن هم ارائه می شود یا خیر. عکس های بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.
 

 

حسام عطایی بازدید : 369 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

سرانجام شرکت HTC برادر کوچک را هم معرفی کرد: به One Mini خوشامد بگویید. مشخصات و ویژگی های مختلف این تلفن هوشمند جدید عبارت هستند از:

- ابعاد: ۱۳۲ در ۶۳.۲ در ۹.۲۵ میلیمتر
- وزن: ۱۲۲ گرم
- نمایشگر: ۴.۳ اینچی با فناوری S-LCD3
- رزولوشن: ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل (تراکم ۳۴۱ پیکسل در اینچ)
- باتری: ۱۸۰۰ میلی آمپر
- حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت
- شکاف حافظه جانبی ندارد
- دوربین عقب: ۴ مگاپیکسل از نوع اولتراپیکسل با سنسور 1/3 اینچی٬ گشادگی دیافراگم f/2.0 و فلاش ال ای دی 
- دوربین جلو: ۱.۶ مگاپیکسل
- کیفیت ضبط ویدیو: 1080p با ۳۰ فریم در ثانیه (عقب)٬ 720p (جلو)
- بدون NFC
- بلوتوث ۴ با aptX
- وای فای: دو بانده 802.11a/b/g/n به همراه وای فای دایرکت
- پردازنده: اسنپدرگون ۴۰۰ دو هسته ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز
- گرافیک: آدرنو ۳۰۵
- رم: ۱ گیگابایت
- بلندگوهای BoomSound (کوچکتر از مال One)
- سیستم عامل اندروید ۴.۲ با رابط کاربری Sense 5

قابل ذکر است که این تلفن از میکرو سیم پشتیبانی می کند و کیفیت ساختی مشابه One دارد٬ البته در آن خبری از لبه های تراش خورده با تیغه الماس نیست. یعنی در عین حال که پشت دستگاه از آلومینیوم ساخته شده٬ ولی دور دستگاه از پلی کربنات است. این تلفن نیز در دو مدل مشکی و سفید عرضه می شود ولی هنوز قیمت و زمان عرضه دقیقش اعلام نشده.

گالری تصاویر وان مینی را در ادامه مطلب از دست ندهید.

 

 

حسام عطایی بازدید : 325 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)


در حالی کمتر از ۱۲ ساعت تا کنفرانس نیویورک نوکیا زمان باقی مانده و همه منتظر رونمایی رسمی آخرین سوگلی این شرکت با دوربین خارق العاده ۴۱ مگاپیکسلی هستیم، مشخصات فنی کامل لومیا ۱۰۲۰ لو رفت. اگر این اطلاعات درست باشند، تقریبا تمام شایعات روزهای اخیر را تایید می کنند که شامل عدم حضور شارژ بیسیم و اسلات میکرو اس دی در این اسمارت فون است.

در ادامه مطلب با پارازیت همراه باشید

حسام عطایی بازدید : 329 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

در ادامه می خواهیم مقایسه ای داشته باشیم بین دو اسمارت فون سطح متوسط از دو شرکت سونی و سامسونگ . Xperia P و I9070 Galaxy S Advance

 

شاید بپرسید چرا این دو گوشی ؟ این دو گوشی که اولا کمی قدیمی شده اند و همچنین اسمارت فون هایی سطح متوسط به حساب می آیند ! در جواب این سوال باید بگوییم در این برهه ی زمانی که همه به گوشی های سطح بالا توجه میکنند و قیمت ها به صورت ناجوانمردانه ای بالا رفته بهتر دیدیم تا وضعیت اقتصادی مردم را در نظر گرفته و بیشتر به گوشی هایی با قیمت هایی متعادل توجه کنیم .

امکانات این دو اسمارت فون را میتوان تقریبا در یک سطح دانست و محدوده ی قیمت تقریبا یکسانی هم دارند(XPeria P حدود ۸۴۰ و Galaxy S Advance حدود ۸۵۰ هزار تومان ) به همین خاطر میتوانیم با قاطعیت به مقایسه ی این دو اسمارت فون بپردازیم .

 

در ادامه مطلب با پارازیت همراه باشید

حسام عطایی بازدید : 513 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

براشاید اگر بخواهیم دو تا از بهترین دوربین ها را در صنعت موبایل معرفی کنیم ، HTC One و Nokia Lumia 920 را معرفی کنیم …

 

one vs l920 مقایسه دوربین HTC One و Lumia 920

htc one پرچم دار جدید شرکت htc دارای یک دوربین التراپیکسل ۴ مگاپیکسلی می باشد که پیش از این نگاهی بر این تکنولوژی داشتیم . یک فلش LED نیز وجود دارد . Nokia lumia 920 نیز دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با تکنولوژی PureView می باشد که لنز Carl Zeiss و فلش دوگانه ی LED نیز دارد . جزئیات و مشخصات هر تصویر گرفته شده روی آن نوشته شده است . پس بیایید نگاهی بر مقایسه ی بین این دو دوربین قدرتمند داشته باشیم تا ببینیم کدام یک عملکرد بهتری دارد . در ضمن برای نمایش تصویر در سایز اصلی روی تصویر مورد نظر کلیک کنید .

برار دیدن عکس ها در ادامه مطلب با پارازیت همراه باشید

حسام عطایی بازدید : 393 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

اندازه ی صفحه ! بله درست است همانند سال پیش که سال اسمارت فون های چند هسته ای بود به نظر می رسد امسال سال صفحه نمایش هاست …

 

به نظر می رسد در این سال بیشتر اندازه ی صفحه نمایش ها محوریت ساخت اسمارت فون هاست . اگر به یاد داشته باشید در زمان عرضه ی Galaxy S3 خیلی ها در مورد اندازه ی صفحه ی این اسمارت فون ابراز خرسندی نمی کردند و آن را نا مناسب می دانستند ، اما با گذشت چندین ماه حال ما شاهد اسمارت فونی با صفحه ی ۵٫۸ اینچی هستیم . این انتهای کار نیست بلکه سامسونگ اقدام به عرضه ی اسمارت فون ۶٫۳ اینچی هم کرده است .

از استعداد کره ای ها پیرامون ساخت اسمارت فون هایی با صفحه های غول آسا که بگذریم در این مقاله میخواهیم در مورد معایب یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ با نام Galaxy Mega 5.8 بحث کنیم . شاید اگر بخواهیم معایب را به صورت مختصر در چند جمله بیان کنیم باید به این نکات اشاره کنیم :

  • بسیار بزرگ است حتی به عنوان یک فبلت
  • رزولوشن پایین برای صفحه ای با این ابعاد
  • طراحی چندان جالب نیست
  • عملکرد متوسط سخت افزار

 

در ادامه مطلب با پارازیت همراه باشید

حسام عطایی بازدید : 309 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

اگر شما هم مانند برخی دوستان من به دنبال یک فبلت درست و حسابی می گردید، اما فکر می کنید محصولی همچون note II زیادی کوچک است! و از سویی هم صبر و حوصله کافی برای انتظار چند ماهه تا عرضه اکسپریا زد اولترا 6.44 اینچی سونی را ندارید؛ مطمئنا Galaxy Mega با نمایشگر 6.3 اینچی برای شما ساخته شده است.

بیایید همین ابتدای بررسی، تکلیف مان را مشخص کنیم. گلکسی مگا یک تلفن پرچمدار از نظر سخت افزاری نیست و آمده تا قیمتی متوسط داشته باشد. اما به خاطر اندازه فوق العاده اش تلفنی ویژه و متفاوت به حساب می آید. البته اینکه چنین موردی می تواند مشکل ساز باشد یا خیر، کاملا به شیوه استفاده شما از فبلت تان بستگی دارد. 
اما برای اینکه بتوانید بهتر تصمیم بگیرید، در ادامه مطلب با پارازیت همراه باشید، تا به بررسی فبلت گلکسی مگا 6.3 اینچی سامسونگ بپردازیم.

 

حسام عطایی بازدید : 267 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

به تازگی شرکت Micromax تصمیم به معرفی محصول جدیدی به نام Canvas 4 A210 کرده است که در ادامه نگاهی میاندازیم بر مشخصاتش;


اولین نکته ای که در هنگام معرفی Canvas 4 A210 به چشم میخورد دو سیم کارت بودن این فبلت است . در حقیقت این فبلت توانایی استفاده از دو سیم کارت را به صورت همزمان و در حالت آماده به کار دارد . تاریخ عرضه نیز به طور دقیق مشخص نیست اما کوارتر سوم سال ۲۰۱۳ را میتوان تاریخ عرضه ی این فبلت دانست .

مشخصات این فبلت به اختصار :

  • ضخامت ۸٫۹ میلی متری و طول ۱۴۴٫۵ میلی متری و ۷۳٫۸ میلی متر عرض
  • وزن ۱۵۸ گرمی فبلت
  • صفحه ی LCD پنج اینچی از نوع IPS با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ و تراکم پیکسل ۲۹۴ ppi
  • شیشه ی محافظ صفحه Gorilla Glass
  • شیار کارت حافظه با قابلیت ارتقای حافظه تا ۳۲ گیگابایت
  • حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی که ۱۰ گیگابایت آن برای کاربر قابل استفاده است
  • دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی
  • دوربین اصلی قابلیت ضبط ویدئوهای ۱۰۸۰p و دوربین جلو قابلیت ضبط ویدئوهای ۷۲۰p را دارد
  • سیستم عامل اندروید نسخه ی جیلی بین (۴٫۱)
  • پردازنده ی چهارهسته ای Cortex-A7 با کلاک ۱٫۲ گیگاهرتز با چیپست MTK 6589
  • پردازشگر گرافیکی PowerVR SGX544
  • رنگبندی سفید / خاکستری
  • باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری

حسام عطایی بازدید : 305 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

عکس های جدیدی از آیفون ارزان قیمت و آیفون 5S منتشر شده٬ و در کنار آن اشاره ای هم به مشخصات احتمالی گردیده.

گویا قرار است آیفون ارزان قیمت فقط در ۵ رنگ قرمز٬ زرد٬ سفید٬ آبی و سبز معرفی شود٬ هنوز رنگ مشکی آن را در عکس های لو رفته ندیده ایم و این٬ باعث می شود چنین ادعایی موجه جلوه کند.


نمای دور نمایشگر آیفون ارزان قیمت نیز برای هر ۵ مدل سفید خواهد بود. در عین حال گفته شده که مشخصات سخت افزاری آن٬ با آیفون ۵ یکی است و ابعاد بدنه اش ۲ تا ۳ میلیمتر کمتر از آن است -که در مورد این آخری شک داریم.

اما برسیم به آیفون 5S که در عکس بالا نمای داخل و پشت بدنه آلومینیومی آن را می بینید. مشخص نیست که آیا این عکس، بدنه قبل از آنودیزاسیون را نشان می دهد یا رنگی جدید برای آیفون آلومینیومی در راه است. به هر صورت٬ بدنه ای مشابه با آیفون ۵ را برای این تلفن انتظار داریم اما در درون٬ تغییرات همه جانبه خواهد بود.


علاوه بر دوربین ۱۲ یا ۱۳ مگاپیکسلی با فلش دوگانه در عقب دستگاه٬ انتظار می رود نمایشگر ۴ اینچی IGZO با رزولوشن ۱۱۳۶ در ۶۴۰ در جلوی دستگاه بدرخشد -شایعه ای که در صورت تحقق می تواند عمر باتری را بسیار بهبود دهد، البته گویا ظرفیت باتری هم بالا رفته. چیپ A7 با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز و ۴ هسته پردازشی همراه با گرافیک PowerVR SGX 554MP4 و رم ۲ گیگابایتی هم از دیگر موارد هستند.

گویا اپل قصد دارد آیفون 5S با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی را هم معرفی کند! (امیدواریم کم کم حافظه 16 گیگابایتی هم بر روی همه دستگاه های موبایل جای خود را به حافظه 32 گیگابایتی بدهد.)

در کنار این موارد احتمال می رود در زیر دکمه Home سنسور تشخیص اثر انگشت و البته نور LED برای آگاهسازی کاربر از پیامک های دریافتی و تماس های از دست رفته (و سایر هشدارهای مشابه) قرار بگیرد.

طبق سنت هر ساله زمان معرفی هر دو محصول٬ حوالی شهریور خواهد بود.

حسام عطایی بازدید : 325 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)



شرکت بلک بری اسمارتفون جدیدی معرفی کرد که بلک بری ۹۷۲۰ یا بلک بری ۷ نام دارد واولین تصویر این اسمارتفون روز گذشته منتشر شدند. این اسمارتفون دارای سیستم عامل بلک بری ۷٫۱ است و قابلیت آپدیت به بلک بری ۱۰ را نیز دارد. این گوشی کمی کوچکتر از گوشی بلک بری Q10 است و دارای صفحه کلید QWERTY نیز می باشد. برخی مشخصات این اسمارتفون عبارتند از قابلیت ۳G ، وضوح صفحه ۴۸۰*۳۶۰ و حافظه داخلی ۱۰۵٫۸MB . دوربین این اسمارتفون دارای فلش LED است ولی مگاپیکسل این دوربین هنوز اعلام نشده است.
این اسمارتفون دارای کلید میانبر برای مسنجر بلک بری است. ویژگی های این اسمارتفون نشان می دهد که دستگاه دارای قیمت متوسطی است و برای جذب مشتری بیشتر تولید شده است. زیرا اسمارتفون های Q10 و Z10 با قیمت های بالایی عرضه می شوند و شرکت بلک بری برای در اختیار گرفتن بازارهایی که در اختیار اپل و سایر شرکت ها است این گوشی را عرضه کرده است.

حسام عطایی بازدید : 299 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

چند روز پس از درز کردن تصاویر اولیه از گوشی U988S ساخت ZTE که اولین گوشی مبتنی بر تگرا 4 انویدیا در جهان نیز می‌باشد، امروز تصاویر تبلیغاتی این گوشی به بیرون درز کرده است. یکی از مواردی که باعث شده است تا این گوشی مورد توجه قرار گیرد، استفاده از پردازنده تگرا 4 می‌باشد.

این گوشی جدید ZTE مجهز به پردازنده تگرا 4 انویدیا با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتزاست که نتایج بنچمارک آن درمقایسه با پردازنده سریع اسنپدراگون 800 ساخت کوالکام تقریبا در یک سطح قرار می‌گیرد.


این پردازنده همچنین از صفحه نمایش پنج اینچ Full HD 1080p پشتیبانی می‌کند.
از دیگر تجهیزات این گوشی می‌توان به دو گیگابایت حافظه رم، دوربین پشتی 13 مگاپیکسل، دوربین جلوی 2 مگاپیکسل، درگاه حافظه microSD اشاره کرد.
ضخامت U988S نیز 9 میلی‌متر است و تحت سیستم عامل اندروید نسخه 4.2.2 کار می‌کند.

اين اسمارت فون با دريافت مجوز استفاده از تگرا 4 رقيب جدي Xiaomi Mi3 بوده و با قيمت 1999 يوان معادل 320 دلار ، ماه آينده ابتدا در چين وارد بازار خواهد شد

حسام عطایی بازدید : 298 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)


بازار تلفن همراه، دنیایی عجیب و پیچیده است که در یک سوی آن دعوا بر سر بالاترین مشخصات فنی و بزرگترین صفحات نمایش است که محصولاتی چندصد دلاری را رقم می زند. و در سوی دیگر هم شرکت ها سعی دارند با ارزان ترین موبایل های ممکن بخشی از مشتریان را راضی نگه دارند و با کمترین قیمت، حداقل نیازهای آنها را تامین کنند.

اگر به خاطر داشته باشید، پیش تر از تلفن همراه ۲۰ دلاری نوکیا 105 گفتیم و به کالبد شکافی موبایل چینی ۱۲ دلاری پرداختیم. ولی حالا یک شرکت چینی باز هم قیمت را پایین آورده و تلفن همراهی با قیمت ۶ دلار (۳۹ یوان) روانه بازار این کشور کرده است.

از امکانات این موبایل می توان به نمایشگر LCD با کیفیت ۱۲۸ در ۱۶۰ پیکسل، باتری قابل شارژ لیتیوم-یون، پخش کننده mp3، اسلات کارت حافظه میکرو اس دی و رادیو اف ام اشاره کرد. جالب اینجا است که سایت فروشنده این موبایل آن را با پست رایگان در سراسر چین ارسال می کند و با این حساب، تقریبا ۵ دلار از فروش هر دستگاه عایدش خواهد شد.

شرکت سازنده این تلفن همراه (Daxian) آن را برای افراد مسن تولید کرده و برای همین امکاناتی چون کلیدهای درشت و مجزا، اعداد درشت نمایشگر، تعریف ۹ شماره روی کلیدها برای شماره گیری سریع، اعلام صوتی شماره تماس گیرنده و منوهای دستگاه، و همچنین تماس اضطراری را در آن تعبیه نموده است.

فکر می کنید ارزان تر از این هم امکان دارد، یا این آخر خط است؟

حسام عطایی بازدید : 315 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

 

تازگی اطلاعاتی با همراه تصویری از اسمارت فون ZTE nubia Z5 mini منتشر شده است که با توجه به مشخصات می توان گفت این اسمارت فون با ظاهر شیک و سخت افزار خوب خود میتواند فروش خوبی را برای کمپانی ZTE به ارمغان اورد و همچنین باید انتظار داشت قیمت ان پایین تر از هم رده های خود باشد .

از مشخصات احتمال ان اشاره شده است به ؛

  • نمایشگر ۴٫۷ اینچ با رزولوشن ۷۲۰P
  • پردازنده ۴ هسته ای اسنپدراگون ۶۰۰ با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز
  • حافظه رم ۲ گیگابایت
  • دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی
  • دارای ۱۶۰ گرم وزن
  • ابعاد ان ۶۵٫۷ * ۱۳۴٫۸ * ۱۰٫۳ میلیمتر
  • سیستم عامل اندروید نسخه ۴٫۲٫۲



هنوز اطلاعاتی دقیق از زمان معرفی و عرضه ان در دست نیست اما انتظار می رود ZTE به زودی از ان معرفی به عمل اورد .

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت همه بازدیدکنندگان محترم وبلاگ بزرگ پارازیت! از بازدید شما متشکرم! پارازیت هر روزه از سایتهای موبایلی معتبر همچون "جی اس ام،نارنجی،موبایلستان،فارنت،موبنا،ورد آی تی،گوشی شاپ و خبر.آی تی" آپدیت میشود و روزانه بیش از 30 مطلب جدید در این وبلاگ ارسال میگردد! دوستان محترم برای راحتی کار خودتان،لطفا در پارازیت ثبت نام کرده و به دلیل ازدیاد مطالب بهتر است از قسمت موضوعات،موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنیند تا راحتتر به نتیجه خود دست یابید! امیدوارم لحظات خوبی را در پارازیت داشته باشید!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برند محبوب موبایل شما کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1249
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 137
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 404
  • بازدید امروز : 275
  • باردید دیروز : 675
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,329
  • بازدید ماه : 7,877
  • بازدید سال : 133,562
  • بازدید کلی : 717,368