loading...
دانلود بازی موبایل -لابی چت- چت لابی .وبلاگ چت روم
حسام عطایی بازدید : 327 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

نوکیا دمِ آخری، ناخنکی به دسته فبلت ها زد و با معرفی لومیا ۱۵۲۰ یک باره کنار دست سری گلکسی نوت پرید. آخرین مدل فبلت سامسونگ، گلکسی نوت ۳ نمایشگر ۵.۷ اینچی دارد و یک هوا کوچکتر از صفحه نمایش ۶ اینچی لومیا ۱۵۲۰ است.

فبلت HTC One Max هم که ۵.۹ اینچی است. نمایشگر فبلت نوکیا از این دو عریض تر است. از باب ضخامت هم با ۸.۷ میلی متر، نازکتر از وان مکس و اندکی کلفت تر از نوت ۳ است. اما برای مقایسه بهتر، وب سایت Phonearena فبلت ها و پرچمدارهای دیگر شرکت را کنار لومیا ۱۵۲۰ قطار کرده تا به درک بهتری از تفاوت در اندام آنها برسیم.

لومیا ۱۵۲۰ در برابر دیگر فبلت ها

لومیا ۱۵۲۰ در برابر پرچمدارهای حال حاضر

شما کدام را ترجیح می دهید؟

 

حسام عطایی بازدید : 361 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

بالاخره ویندوز فون محبوب مایکروسافت بالغ شد و با معرفی لومیا ۱۵۲۰ بزرگی خود را به رخ کشید. اما جدال سختی در این دسته پر طرفدار وجود دارد که باعث می شود موفقیت این فبلت نوکیا را تضمین شده ندانیم.

در زیر به مقایسه فبلت لومیا ۱۵۲۰ با ۲ فبلت پرچمدار بازار یعنی HTC One Max و Samsung Galaxy Note 3 پرداختیم تا یک دید اولیه در مقام قیاس به دست آوریم.

در دسته ای که گلکسی نوت محبوب و با سابقه حضور دارد چقدر برای فبلت لومیا ۱۵۲۰ شانس قائل هستید؟

 

حسام عطایی بازدید : 441 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

نمایشگر ۶ اینچی ClearBlack از نوع IPS با رزولوشن 1080p، روکش گوریلا گلس ۲، و تراکم ۳۶۷ پیکسل در هر اینچ. حتما با خودتان می گویید عجب توصیف بلند بالا و دهان پر کنی برای نمایشگر لومیا ۱۵۲۰!
خب، به نظر می رسد نمایشگر لومیا ۱۵۲۰ برای مطالعه در فضاهای خارجی (شاید حتی خارج از جو) یک چیز فوق العاده است، درست همان طور که نوکیا گفته بود و البته مشابه تبلت لومیا ۲۵۲۰.

همان طور که در عکس بالا قابل مشاهده است، گلکسی نوت ۳  (راست) و لومیا ۱۵۲۰  (چپ) هر دو نمایشگرهای خوبی برای زیر نور خورشید دارند. اکسپریا زد اولترا  (وسط) در عکس بالا خوابش برده و اصلا نمایشگرش روشن نیست، البته با دیدن عکس پایین می فهمیم که روشن هم می بود، زیاد فرقی نمی کرد.

از آنجایی که سامسونگ و اپل کنار هم نمی نشینند، آیفون ۵ جایگزین گلکسی نوت ۳ شده و همان طور که می بینید، عملکرد معمولی (رو به پایین) را از خود نشان می دهد که از نمایشگرهای LCD چیز چندان بعیدی نیست؛ انتظار نداشته باشید آیفون 5s بهتر عمل کند!
بنابراین با این عکس ها می شود اذعان کرد که نمایشگر لومیا ۱۵۲۰ واقعا در محیط های پر نور و فضاهای خارجی، می تواند درخشان عمل کرده و با شدت درخشش ۶۵۰ نیت، خودنمایی کند.

 

حسام عطایی بازدید : 343 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

فبلت، سوپر فبلت، مینی تبلت، یا هر آنچه شما می خوانیدش؛ اچ تی سی وان مکس که امروز معرفی شد، به خانواده ای از تلفن های هوشمند تعلق دارد که تکلیف شان با خودشان هم روشن نیست.


بیایید روراست باشیم. فبلت، تعریف مشخصی دارد و اساسا می شود این کلمه را با گلکسی نوت یکسان دانست؛ تلفنی بزرگتر از حد معمول، با امکانات ویژه و ترجیحا قلم استایلوس. اما اکسپریا Z اولترا، گلکسی مگا، و وان مکس، هر چه باشند فبلت نیستند. سوپر فبلت یا مینی تبلت هم فقط اندازه آنها را به ذهن متبادر می کند، وگرنه کارایی شان چندان فرقی با یک تلفن عادی ندارد.

برای آنهایی که تصوری از اندازه تلفن های هوشمند موجود در بازار ندارند، شاید سر زدن به گالری تصاویر مقایسه ای که در ادامه مطلب آورده ایم، خیلی جذاب باشد. چون این سوپر فبلت ها، حسابی با دست انسان غریبه اند.

در ادامه مطلب با پارازیت همراه باشید.

 

 

حسام عطایی بازدید : 337 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

 

یک مقایسه همیشگی و بدون توقف بین پرچمداران اپل و سامسونگ وجود دارد که هر ۶ ماه یک بار با معرفی پرچمدار رقیب تکرار می شود. این بار خواهی نخواهی نوبت به دو رییس فعلی، گلکسی اس ۴ و آیفون ۵ اس می رسد.

به صورت نوشتاری و مفصل به مقایسه اولیه بین این دو پرداخته ایم.

در ادامه با پارازیت همراه باشید.

.

 

حسام عطایی بازدید : 316 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

تلفن های هوشمند اندرویدی هرگز تا این اندازه دلربا نبوده اند و این، تصمیم گیری را سخت می کند. در اینجا مشخصات فنی سه پرچمدار شرکت های سامسونگ، ال جی و سونی را در کنار هم آورده ایم تا نگاهی اجمالی به مشخصاتشان آشنا شود.

گلکسی S4 چندی است که به بازار آمده و محصول پرفروشی شده. به زودی ال جی نیز G2 را روانه فروشگاه ها می کند و سونی هم که دو روز پیش اکسپریا Z1 را معرفی کرد.
در ادامه مطلب جدول مقایسه مشخصات فنی آنها را خواهید یافت. اما به نظر شما همه چیز مشخصات فنی است؟ نظرات تان را با ما در میان بگذارید.

 

حسام عطایی بازدید : 446 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

 

گلکسی نوت ۳ معرفی شده و خیلی ها می خواهند بدانند چه تفاوت هایی با نسل قبلی خود دارد. ما هم در اینجا به تفاوت ها میان دو پرچمدار سال های اخیر سامسونگ در بازار فبلت ها می پردازیم.
در ادامه مطلب علاوه بر مقایسه مشخصات فنی و ابعاد دو تلفن می توانید عکس آنها در کنار هم، و عکس های بیشتری از دو مدل سیاه و سفید گلکسی نوت ۳ را مشاهده کنید.
با پارازیت همراه باشید و بگذارید بدانیم کدام رنگ آن را بیشتر پسندیده اید.

 

حسام عطایی بازدید : 329 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

در ادامه می خواهیم مقایسه ای داشته باشیم بین دو اسمارت فون سطح متوسط از دو شرکت سونی و سامسونگ . Xperia P و I9070 Galaxy S Advance

 

شاید بپرسید چرا این دو گوشی ؟ این دو گوشی که اولا کمی قدیمی شده اند و همچنین اسمارت فون هایی سطح متوسط به حساب می آیند ! در جواب این سوال باید بگوییم در این برهه ی زمانی که همه به گوشی های سطح بالا توجه میکنند و قیمت ها به صورت ناجوانمردانه ای بالا رفته بهتر دیدیم تا وضعیت اقتصادی مردم را در نظر گرفته و بیشتر به گوشی هایی با قیمت هایی متعادل توجه کنیم .

امکانات این دو اسمارت فون را میتوان تقریبا در یک سطح دانست و محدوده ی قیمت تقریبا یکسانی هم دارند(XPeria P حدود ۸۴۰ و Galaxy S Advance حدود ۸۵۰ هزار تومان ) به همین خاطر میتوانیم با قاطعیت به مقایسه ی این دو اسمارت فون بپردازیم .

 

در ادامه مطلب با پارازیت همراه باشید

حسام عطایی بازدید : 513 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

براشاید اگر بخواهیم دو تا از بهترین دوربین ها را در صنعت موبایل معرفی کنیم ، HTC One و Nokia Lumia 920 را معرفی کنیم …

 

one vs l920 مقایسه دوربین HTC One و Lumia 920

htc one پرچم دار جدید شرکت htc دارای یک دوربین التراپیکسل ۴ مگاپیکسلی می باشد که پیش از این نگاهی بر این تکنولوژی داشتیم . یک فلش LED نیز وجود دارد . Nokia lumia 920 نیز دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با تکنولوژی PureView می باشد که لنز Carl Zeiss و فلش دوگانه ی LED نیز دارد . جزئیات و مشخصات هر تصویر گرفته شده روی آن نوشته شده است . پس بیایید نگاهی بر مقایسه ی بین این دو دوربین قدرتمند داشته باشیم تا ببینیم کدام یک عملکرد بهتری دارد . در ضمن برای نمایش تصویر در سایز اصلی روی تصویر مورد نظر کلیک کنید .

برار دیدن عکس ها در ادامه مطلب با پارازیت همراه باشید

حسام عطایی بازدید : 412 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)
خب به تازگی بنچمارک هایی از عملکرد پرچمدار جدید شرکت HTC یعنی باترفلای اس به بیرون درز کرده است که نشان میدهد این گوشی HTC ONE را شکست داده است

باترفلای اس دارای چیپست اسنپدراگون 600 با پردازنده چهار هسته ای Krait 300 و کلاک 1.9 گیگاهرتزی, گرافیک ADRENO 320 و رم 2گیگابایتی .

این مشخصات بهتر از HTC One ( تنها در کلاک و احتمالا در GPU ) و البته مانند مشخصات Samsung I9505 Galaxy S4 می باشد . تقریبا تفاوت بین باترفلای اس و Samsung I9505 Galaxy S4 حدود 1% می باشد و خیلی از نظر عملکرد در بنچمارک ها به هم نزدیک می باشند

انتخاب دست شماست! بدنه فلزی و زیبا یا عملکرد و باتری بهتر؟!
در ادامه مطلب با پارازیت همراه باشید
حسام عطایی بازدید : 420 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (0)

امروز قصد داریم دو غول دنیای ویندوزفون یعنی Lumia 920 و  HTC 8X را با یکدیگر مقایسه کنیم.

 

این دو گوشی از جهات بسیار زیادی با یکدیگر یکسان هستند و علت آن نیز سیستم عامل جدید این دو گوشی یعنی Windows Phone 8 است. اما نه تنها در سخت افزار این دو گوشی بلکه در سیستم عامل این دو سوپرفون نیز تفاوت‌هایی وجود دارد که شخصیتی جداگانه را برای آن‌ها به همراه می‌آورد.

 

امروز نمی‌خواهیم این دو گوشی را بررسی کنیم بلکه می‌خواهیم یک مقایسه بین آن‌ها انجام دهیم و در هر کدام از این مقایسه‌ها برنده را نیز اعلام کنیم. پس شروع می‌کنیم.

 

در ادامه مطلب با پارازیت همراه باشید

حسام عطایی بازدید : 396 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (1)

 


سونی جدیدترین پرچمدار خود را به بازار فرستاده و طبیعی است که مقایسه آن با تلفن های رده بالای سایر کمپانی ها آغاز شود. اما در اینجا یک مقایسه مختصر بین مشخصات ظاهری و فنی اکسپریا Z با گلکسی S3 از سامسونگ و دروید DNA از HTC را قرار می دهیم. زیرا سونی اگر قصد رقابت درون اکوسیستم اندروید را دارد بایستی به مبارزه مستقیم با پادشاهان فعلی این قلمرو بپردازد که در حال حاضر، دو تلفن انتخاب شده برای این مقایسه هستند.

 

در ادامه مطلب با پارازیت همراه باشید

حسام عطایی بازدید : 319 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

بیشتر شرکت‌های سازنده تلفن همراه در بالاترین کلاس خود سرمایه گذاری ویژه‌ای می‌کنند. در این کلاس است که شرکت‌ها بدون هیچ محدودیتی (همانند کلاس آزاد اتومبیل‌رانی) به رقابت می‌پردازند و تکنولوژی‌های خود را به رخ یکدیگر می‌کشند. بیشتر شرکت‌های مطرح امروزی یک نماینده در این کلاس دارند.

 

در این مقاله می‌خواهیم به مقایسه صفحه نمایش چهار گوشی برتر هوشمند امروزی بپردازیم. هنگام خرید یک گوشی اولین چیزی که توجه شما را به خودش جلب خواهد کرد طراحی بدنه آن است و احتمالا بیشترین تاثیر را نیز خواهد داشت. اما وقتی نزدیک‌تر رفته و آن را در دست خود می‌گیرید چیزی که برای شما اهمیت پیدا می‌کند صفحه نمایش آن گوشی خواهد بود.

 

در ادامه مطلب با پارازیت همراه باشید

حسام عطایی بازدید : 442 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

در گذشته‌ای نچندان دور مبنای انتخاب یک گوشی جدید تقریبا برای تمامی کاربران مشخصات مولتی‌مدیایی و سخت‌افزاری دستگاه بود، جایی‌که نخستین سوال‌ها در رابطه با قابلیت‌های یک تلفن همراه به وضوح دوربین و حافظه داخلی آن مرتبط بود اما این شرایط با هجوم بی‌امان مفهومی به نام اسمارت‌فون و به تسخیر درآمدن بازار از سوی سیستم‌عامل‌های مختلف موبایلی به‌گونه‌ای تغییر کرد که در حال حاضر اولین پرسش برای تعیین هویت یک گوشی پیشرفته به نوع سیستم‌عامل آن باز می‌گردد؛ سیستم‌عاملی که در صورت انتخاب صحیح با تکیه بر تعداد بی‌شمار برنامه‌های نوشته شده برای یک پلتفرم خاص دنیای تازه‌ای را پیش روی استفاده‌کنندگان قرار می‌دهد. بازار اسمارت‌فون‌ها پس از ظهور آیفون و دیگر گجت‌های هوشمند اپل از یک سو و پلتفرم نرم‌افزاری شرکت گوگل به نام Android از سوی دیگر تقریبا بطور کامل در اختیار این دو نام قرار گرفت و سایر رقبای انگشت­ شماری همچون سیمبین، BlackBerry OS و Bada OS بطور کامل مقهور این دو نام در کلاس اسمارت‌فون‌ها شدند. یکی از این رقبا ویندوز موبایل شرکت مایکروسافت بود که آخرین ورژن خود موسوم به نسخه ۶.۵ را در اواخر سال ۲۰۰۹ ارائه نمود و از آن پس با تغییرات عمده کار را با نام Windows Phone ادامه داد تغییرات ویندوزفون و محدودیت‌های عمده این پلتفرم که در دو نسخه پیاپی ۷.۰ و ۷.۵ در طی نزدیک به دو سال ادامه یافت، نه‌تنها اقبال چندانی را متوجه این شرکت در میان سازندگان گوشی‌های موبایل نساخت بلکه در میان کاربران نیز محبوبیت اندکی را کسب نمود؛ بطوریکه پس از گذشت بیش از ۲ سال از ارائه اولیه ویندوزفون سهم مایکروسافت از بازار گوشی‌های هوشمند هنوز چیزی کمتر از ۴.۵ درصد است که این برای غول دنیای نرم‌افزار رقمی به شدت ناامیدکننده محسوب می‌شود اما شرایط بدین‌صورت پایدار نماند و پلتفرم جدید ویندوزفون ۸ شرایط را برای بازگشت دوباره مایکروسافت در میان دو نام اصلی این رقابت هموار نمود.

در ادامه مطلب با پارازیت همراه باشید

حسام عطایی بازدید : 405 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

مقایسه Galaxy Note و iPad Mini

heroipad 575x2661 مقایسه Galaxy Note و iPad Mini

آیپد مینی ۷٫۹ اینچی زمانی عرضه شد که پیش از آن فبلت هایی چون نکسوز ۷ و کیندل فایر اچ دی و در نهایت سامسونگ کالاکسی نوت ۲ معرفی یا عرضه شده بودند.هر کدام از اینها تهدیدی برای آیپد مینی هستند، اما گالاکسی نوت ۲ توجهات زیادی را به خود معطوف کرده و نظر مثبت بسیاری از کارشناسان را جلب کرده است.شاید مهمترین رقیب آیپد مینی ، گالاکسی نوت ۲ باشد.در این مقاله به مقایسه این دو فبلت میپردازیم.

آیپد مینی، اولین تبلت زیر ۹ اینچی اپل است.آنهم در بخشی که گالاکسی نوت سامسونگ، نشان داده است که محبوبیتی فراگیر دارد.گالاکسی نوت ۲،محصول بعدی سامسونگ پس از عرضه گالکسی نوت بود که موفقیت زیادی به دست آورد.و با اینکه وقتی معرفی شد خیلی ها در موفقیت اش شک داشتند،اما بیش از ۱۰ میلیون عدد از این دستگاه، سال گذشته، فروخته شد که این موفقیتی بزرگ برای سامسونگ است.

البته با اندازه ای که گالاکسی نوت ۲ دارد، شاید خیلی ها آنرا رقیبی برای آیپد مینی ندانند.اما اندازه صفحه نمایش گالاکسی نوت ۲، آنقدر هست که کاربرانی که به دنبال تبلتی کوچک به همراه قابلیت های گوشی های هوشمند هستند، به جای اینکه یک تبلت بخرند، به گالاکسی نوت ۲ رو بیاورند.

در ادامه خواهیم دید که آیا این تبلت میتواند آیپد مینی را مغلوب خود کند یا خیر!

حسام عطایی بازدید : 483 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

 

چیزهای زیادی در HTC One هست که بخواهیم درباره شان صحبت کنیم. برای مثال، پر تراکم ترین نمایشگر حال حاضر صنعت موبایل، دوربین اولتراپیکسل -که هنوز جای کار بیشتری دارد، رابط کاربری متفاوت با سایر اندرویدی ها، و غیره. ولی در اینجا، می خواهیم به عنصری بپردازیم که One را تقریباً از تمام تلفن های موجود در بازار یک سر و گردن بالاتر قرار می دهد: طراحی و ساخت.

در روزگاری به سر می بریم که تاکید شرکت ها بر نمایشگرهای بزرگتر، مگاپیکسل های بیشتر، پردازنده های سریع تر و مشخصات بهتر، تقریباً به عنصری کسالت بار در صنعت تلفن های هوشمند تبدیل شده. سامسونگ در این بین توانسته دو تلفن رده بالای برند گلکسی را با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری مختص خود از سایرین متمایز کند و حالا، HTC با طراحی جذاب و کیفیت ساخت بالای One به دنبال کاری مشابه است.

آنهایی که از نزدیک One را در دست گرفته اند، لمسش را همان قدر لذت بخش یافته اند که تماشایش را. طراحی یکپارچه، کیفیت ساخت بالا، بدنه محکم، نمایشگر بی نظیر و مهمتر از همه ابعاد مناسب (4.7 اینچ نه زیاد بزرگ است و نه خیلی کوچک)، همه از نقاط قوت این تلفن هستند.

رقبای One در این مقایسه تصویری که بر روی کیفیت بدنه و ظاهر دستگاه متمرکز است، عبارت هستند از: لومیا 920، گلکسی S 3، گلکسی نوت 2، آیفون 5، بلکبری Z10، گلکسی نکسوس، نکسوس 4، One X، اکسپریا Z و Droid DNA.

قضاوت نهایی با شما ست ولی به نظر می رسد HTC با One معیارهای طراحی صنعتی و کیفیت ساخت را بالاتر برده و حالا رقبا باید بکوشند تا در این زمینه با آن برابری کنند.

این شما و این 57 عکس مقایسه ای از One در کنار تلفن های هوشمند ذکر شده. در ادامه مطلب، با پارازیت همراه باشید.

 

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت همه بازدیدکنندگان محترم وبلاگ بزرگ پارازیت! از بازدید شما متشکرم! پارازیت هر روزه از سایتهای موبایلی معتبر همچون "جی اس ام،نارنجی،موبایلستان،فارنت،موبنا،ورد آی تی،گوشی شاپ و خبر.آی تی" آپدیت میشود و روزانه بیش از 30 مطلب جدید در این وبلاگ ارسال میگردد! دوستان محترم برای راحتی کار خودتان،لطفا در پارازیت ثبت نام کرده و به دلیل ازدیاد مطالب بهتر است از قسمت موضوعات،موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنیند تا راحتتر به نتیجه خود دست یابید! امیدوارم لحظات خوبی را در پارازیت داشته باشید!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برند محبوب موبایل شما کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1249
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 137
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 404
  • بازدید امروز : 274
  • باردید دیروز : 675
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,328
  • بازدید ماه : 7,876
  • بازدید سال : 133,561
  • بازدید کلی : 717,367